Pagi yang terakhir..

Emmm.... segar sungguh udara pagi ni...
jarang aku on9 pagi2 mcm nie.. internet pun laju nie...
mungkin saat ini aku tengah menghirup udara pagi segar yg terakhir... mungkin...

Sebak rasanya pagi ini... seakan xpercaya hari ini 2 Ogos...
2 0gos???... aku lihat sekali lagi kalender dekat nsetku...
emmm mmg 2 Ogos.... sedihnya...
aku bakal meninggalkan umur belasan tahunku...

Dan selepas ini aku harus lebih matang...
matang untuk menginjak ke alam puluhan...
dah tua rupanya aku...huhuhu~~

Ya Allah.. aku bersyukur kepadaMu atas segala nikmat yg telah Kau berikan kepadaku..
segala-galanya.... dari kecil hingga saat2 terakhir ini....
xterbalas rasanya segala nikmat2 itu...

Terima kasih juga atas kesihatan yg baik hari ini... Ya Allah..
walaupun tika ini heboh pasal wabak2 virus h1n1 tue
ramai je yang xsihat... kena pakai mask la kena kuarantin la siannye....
ramai je yg sakit skrg.. dekat umah tue ada demam tonsil la,
demam kaki tgn & mulut la, dmm jangkitan kuman la... demam xlalu makan la...
mcm2..

apa2 pun aku mintak dijauhi virus2 yg berbahaya itu...
Ya Allah berilah kesihatan yg baik kepadaku,keluargaku,guru2ku,sahabat2ku &
jauhi kami dari bala dan wabak....
~amin~

0 comments: