toilet yang degil

Sekarang hari sabtu malam ahad
aku baru habis basuh toilet tadi...
memang susah nak tanggalkan kotoran kat dinding toilet aku tue
rasanya sem nie saja aku dah cuci 3 kali tapi memang degil betul nak kuar
kuning2 kat dinding tue... tapi malam nie dah kira ok la sikit...
alhamdulillah.... hati dah tenang sikit hehe
Setiap kali aku masuk toilet tue aku menyampah tengok dinding dia yang kuning2 tue...
ntah kenapa... mungkin sebab aku kena rajin cuci toilet lagi, tapi rasanya aku dah habiskan
banyak pencuci toilet malam nie wooo nie suma sebab kotoran yang susah nak kuar tue.
Bukan salah aku salah lumut2 degil tue
MyEm0.Com
Takpelaa... janji aku puas hati... aku jugak nak guna

takpun sapa nak masuk kna bayar sekupang(mnabung tuk bli pencuci toilet baru yang lagi berkuasa tinggi) hehe jangan amek ati

MyEm0.Com



p/s: korang kalau nak masuk toilet tue masuk je la xyah la mintak kebenaran
sebab toilet tue untuk kita suma jugak



0 comments: